Fabrica de mezeluri Ifantis Romania a fost infiintata in 1999 cu un scop precis: acela de a produce o gama diversificata de preparate din carne, care sa satisfaca chiar si cele mai exigente cerinte ale consumatorilor.
Pentru companie asigurarea calitatii reprezinta un proces continuu si inepuizabil de cercetare si perfectionare. Din dorinta de a-si crea o imagine cat mai robusta, managementul companiei lanseaza noi produse si servicii, stimuleaza si incurajeaza potentialul creator al angajatilor si infrunta provocarile competitiei. In colaborare cu diversi specialisti, departamentul de marketing lanseaza noi preparate, adaptate cerintelor, gustului si preferintelor consumatorului.
Logo-ul nostru este simplu si atractiv. Sloganul unei companii poate imbunatati considerabil imaginea acesteia. “Alegeti Ifantis, alegeti calitatea” transmite consumatorului faptul ca Ifantis devine sinonim cu calitatea.
Designul etichetelor descrie actuala imagine a companiei. Cultura noastra si modul de viata al romanilor sunt reflectate pe etichetele produselor. Procesul de finalizare al formelor si culorilor acestora are loc abia dupa o minutioasa analiza a specialistilor.
CONTROLUL CALITATII
Compania Ifantis detine certificatul ISO 9001:2008 IFS versiunea 6.
Inalta calitate a produselor noastre este garantata de:
- Selectarea atenta a furnizorilor de materii prime (in special carne),
- Respectarea unor reguli stricte de igiena in zonele de productie,
- Un sistem complet si organizat de control al calitatii ce include un laborator microbiologic si fizico-chimic,
- Utilaje inovatoare.
- Monitorizarea stricta si permanenta a punctelor de control,
- Existenta unui sistem de trasabilitate care face posibila identificarea loturilor de produse si a relatiilor lor cu transportul de materii prime si cu ambalajele de consum.
MANAGEMENT
Managementul companiei aplica un intreg program al calitatii:
- Calitate in structura organizationala
- Calitate in calitatea produselor
- Calitate in lansarea si vanzarea noilor produse
- Calitate in design-ul etichetelor
MISIUNEA SI TELURILE COMPANIEI:
Misiunea noastra este de a satisface chiar si cele mai exigente cerinte ale consumatorilor. Compania functioneaza dupa urmatoarele principii si valori:
- Suntem orientati catre consumatori.
- Cea mai puternica motivatie a companiei este reprezentatata de intampinarea nevoilor consumatorului.
- Munca onesta si responsabila fata de clienti ne asigura o crestere constanta a vanzarilor produselor noastre.
Procesul de împachetare Darfresh® foloseşte filme inferioare şi superioare speciale pentru a crea un pachet de consum în vid care se mulează pe produse ca o a doua piele.
Filmele superioare termocontractibile urmăresc ferm dar delicat fiecare contur al produsului fără a-i modifica forma. Filmele superioare şi inferioare sunt mai apoi unite împreună prin topire chiar la extremitatea produsului pentru a crea un pachet sigilat, sigur şi igienic. Rezultatul este o caracteristică unică de împachetare:
- Un vacuum puternic care să garanteze o perioadă mare de păstrare;
- Un film superior aproape invizibil care înconjoară produsul ca o a doua piele, conferindu-i un aspect natural foarte bine pus în valoarea la vânzare;
- Acoperire şi sigiliare totală a întregii suprafeţe fapt ce previne transferul lichidelor şi păstrează decoraţia de la suprafaţă intactă şi imobilă;
- Păstrarea în stare perfectă a produselor din carne conservate în pachet; - Un colţ pentru desfacere uşor accesibil pentru mai mult comfort în manevrabilitatea produsului;
- Capacitatea de imprimare multicoloră pentru un aspect mai plăcut şi atractiv;
- O prezentare atractivă la vînzare prin folosirea mai multor culori, imprimeuri şi opţiuni de etichete;
- Prezentare directă avantajoasă şi eficientă ca preţ;
- Protecţie împotriva îngheţului din frigider pe perioadele de congelare.
Beneficii Procesatorii vor aprecia beneficiile unei maşini automate dotată cu folie de plastic rulantă ce poate fi achiziţionată la un preţ accesibil. Graţie acestei noi generaţii de echipamente, vor reuşi să obţină preţuri bune pentru fiecare pachet, o perioadă mai scurtă de producţie cu un volum mai redus în camera de împachetare.
Comercianţii vor aştepta cu nerăbdare beneficiile unui echipament de împachetare în folie în vid, cum ar fi atracţia mult mai mare faţă de produsul în sine, poziţionare verticală şi reducerea spaţiului folosit, o integritate completă a pachetului şi pierderi minime.
Între timp, clienţii se vor bucura de beneficiile bine cunoscute ale pachetului Darfresh®: termen de valabiltate lung şi sigur, pierderi reduse prin scurgere şi transferul de lichide, un grad ridicat de comfort prin deschidererea uşoară şi utilizarea pachetelor în cuptoarele cu microunde, o atractivitate mai bună a pachetelor şi o calitate superioară la împachetare.
Sustinem dezvoltarea oamenilor odata cu dezvoltarea companiei si pretuim inovatia si atitudinea pozitiva. Credem in spirit antreprenorial, profesionalism, inovatie si integritate si dorim sa le identificam in fiecare angajat.
|
|